BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday 1 May 2011

sebalik MELAKA ada CERITA .

melaka :))
tu deaaaaaaaa. haaa . tempat yang patut aku tuju tp akhir nyaaaa ?????? jalan JAM gilerr . pehh . tak engat taa mcm ne dea punya jem . before toll uh , panjang nyee , nk dekat dgn R&R AYER KEROH .. panjang weeee . aku pun angin jee . lastlast , kami u turn balik ke KUALA LUMPUR :( . aku kempunan aku punya ASAM PEDAS :(( . emmmmm , just lepakk kat R&R ayer kerohh jee . dan aku tidak jadi tuk ke temu dgn SHAZRIN . tu nama nya tidak ada REZEKI :(( .sedihh tak ingat . otw balek jumpa laa MAT MAT REMPIT yang rasa da cukup lama beribadat . koang tengok laa ni . haaaaa.

gilee ann ? kami naek peningg kodd ., tengok budakbudak ni . aihh , tp sian gak kat doang , sbb hujan wehh td . masak doang ,HAHAHAH ;D

0 kumenkumen: