BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday 5 June 2011

bestties + lesbo = ILY :)


mesti sape yg bace pas sal die minta num tepon enn ? ehh tak lehh la sygg . ini milik ZUL :)
story pasal gadess ni , empunya badan d beri nama YIENN .
muka alaa cina sikid awek comel ni :)
haa ? mana knl die ?
aku kenal melalui serong ex aku ni nama nya acap .
firstly engat kn knl mcm2 uh je , sekadar kawan je .
tp sgkaan ku salah , aku mula syg dea , dan aku anggap dea BESTTIES aku :)
even hanya berkawan menggunakn teknologi terkini dan tak penah jumpa ,
sumpah you , i sygg you sgt . <3
haa ?? lesbo ???
IDC ! what you want to say , LALALALALA ~~
yg penting aku memang IKHLAS SYG DEA :)

berkawan da nak setahun , lama kn ? 
tp smpai skg , tak pernah jumpa . aihh .
you , i rindu you , i sygg you :)
FULLSTOP .

hopefully , persahabatan kite tadek sape dpt pisah kn :) ILY .

0 kumenkumen: