BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday 24 May 2011

my tears run down

da lama sebenar nya aku nk ckp pasal JEJAKA aku ni , tp aku sebuk lee . so , di sebab kn sahabat sy yang bernama kamal pancung , aku mula teringat hajat yg da lama aku simpan . actually , aku sgt rindu kan makhluk allah ni , IMISSYOU DARLING :(


ustad jang (dalam kenangan)

aku sering engat tentang beliau , sumpah , jasa dea memamng aku tak leh lupa .
walaupun dea saloo maki-2 tp aku mmg tak nk membenci dea .
dea best sgt , aku rindu dea , dan je warden yg sanggup mengorban kan apa-2 saja , termasuk family dan time dea tido , sematamata nk jaga KAMI dan pastikn kami SELAMAT :(

dea mengajar kelas aku , dan member2 aku termasuk aku memang popular dgn dea d sebabkan men kejar-2 kat asrama . HAHAHAH , sebab ade JANTAN kat skola , tu yg asek men kejar-2 dan kene jet , HAHAH 
saked mehh , sampai pieja saloo nangis , tp belum kene gy . HAHAH . nabil saloo d aniaya . heheh . yang hot kapel kat skola ni , ade sorang sundal ni , dea punya pasal , kami kene annouse kat guard naek pejabat dea , d soal kn pasal jantan . HAHAHAH . engat lg , nabil men kejar gan ustad sampai ustad cmpak kusi , mencicit lari , takleh lupa tol , time pose lak tu . mana yg tak terlibat sumea kene , HAHAHAH . bedepek ! siku sampai mendarat kat tulang blkg , saked laa broo , sabar jepp , pas uh , kat ladang , waktu amali tanaman , member aku semua hot jumpa kapel kul 6 ptg , aku ckp , balek lee , maseng-2 degil ,sekali ustad rush p kantin , aku da tepuk dahi , siann le meke , skali aku tolehh arah bilik guru , depe semua da nyorok dr ustad . "eksspresss" hahahha , bodoe-2 jee . aku engat lg .

sayur ???? yurkk ! muka aku memang dea aim , aihh , penah lak tu , tiap kali masuk DM mesti cari aku , 'mana syazwani shabudin ni ??' , aku mkn smabil tutup muko , mana tak nye , dea nk tatap aku mkn sampai abes mkn , licin supaya AKU MKN SAYUR ~! nooo ! . dan eyqa zenin , akn menjerit , 'ustad syaz kat sini ' , peehhh owg tua tu mengadap lee depan aku sampai aku mkn sayur . tu tak kesah agy , time aku kene mkn JAGUNG , KCANG PEAS , dlm nasi goreng . pehhh , ni semua siti nye pasal , aku mengiss2 tahan muntah . eiiiii ! aku tak suka jagung lam masakan , bia natural ! aku mkn lee . siot doee . HAHAHAH .

aku pantang owg kutuk-2 ustad sebab aku akn menangis teruk , aihhh , aku terlalau syg dea dan sian kat dea . penah laa , teruk aku nangis sbb ustad dpn siti , wktu tu aku otw nk p pejabat ustad . puas siti peluk suh senyap . aku tak tahan aku tetap nangis sbb aku rindu kan kasih syg seorang bapa :( , wktu aku nk abes skola unn sama , wktu gah tlg-2 dea uad kad outing , aku pendam dan nangis . crew-2 aku lut , roy dan eyqa . (time ni waktu SPM ) hati aku berat nk ting pasti asrama tgal dea , lg-2 dea ckp sal mati . arrrgggghhh . ILY .

kami suka kacau ustad kat pejabat , aku nabil , eyqa pija cukup rajin kacau dea. HAHAHAH . time kelas lg laa , saloo kene , tembak . hahaha , tp akau tak sehebad2 dak kelas aku sbb aku suka dajal dorang suh ustad kacau . HHAHAHA . piuuuuuu , kan da kene tembak ! HAHAHAH . bodo jee . 
pija dan eiza saloo jd bini femes lam kelas . HAHAH . ustad ni memilih sikid , nk yg cantek dan gebu-2 je . so , aku tak layak , HAHAHA ,

subjek yg suka dea ajar adalah SUBJEK LEBIH APE YG TERKANDUNG LAM BUKU TEXT . feme subtajuk , KOTA MEKAH . aihh , naik ari-2 bnda sama , tp aku tetap takpaham , jd aku pun zzzzzzzzzz . HAHAHAHA .sorryy darling , i ngantuk leeeee ,

serangan ramai-2 , paling sedih , sape kantoi kapel , ustad lempang dpn owg ramai gak , sedih dan malu aku tgk , sian leee :( , sabo tahu sape yg penah kene . HAHAH , ustad aku rindu ko sgt-2 , ceit ! 

TAHUN NI USTAD LAST AJAR , pasti asrama tonggang langgang ,tak terurus , semua laa , skola dan asrama teratur semua sbb JANG , mesti tahun depan bnyk kess ank buang jee kat lela uh . HAHAH /.
tempat kesukaan sahabat sy melakukn kerja-2 sambilan gan bf dorang , BILIK VO-K ,hahahahah ,
dorang taktahu agaknya ade CCTV  ,mati lee ..

aku da ngantuk , pape pun , aku cinta ustad dan dea mcm AYAH tuk aku :'(

0 kumenkumen: