BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday 14 May 2011

jauh

kini kehidupan membuad kn kte semakin jauh , tp jarak d antara kita bukan sesuatu ukuran untuk d  mempermainkn . kepercayaan sesuatu perkara yang rumit utk membuat owg percaya pd kita , ble kte meletak kan sesuatu kepercayaan terlalu tinggi , hati kita yang akn terluka akhirnya , cuma ... hati kecil kini semakin bersabar dan terus bersabar,kesabaran ada had nya, jgn biarkan suatu hari nanti ia melepaskan segalanya dan hati kecil ini akan pergi semakin pergi jauh . jauh, jauh ,  dan terus menghilang tanpa hala tujuan. im may be dumb but IM NOT STUPID . because i trust you! aku biarkan hati ni terus terluka walaupun sudah bnyak d lakukn dan d tuduh walaupun kenyataan nya , aku tidak melakukn nya . yes ! kte susah nk buad owg percaya kte. tp ble kte terus d tuduh segalanya sedangkan bukti memang ternyata aku hanya aku ade ia , and lastly , dye yg buad kesalahan yg d lemparkan pd aku . sabar dan terus sabar . because aku tidak mau kau hilang :'( . now, perkara sebegini membuatkan aku semakin berpikiran matang, terima kasih :)


p/s : im maybe dumb but im not stupid , tq make me more mature in myself . <3 you -,-

0 kumenkumen: