BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, 10 May 2011

perubahan :'(

perkataan yg menakutkan adalah PERUBAHAN :( . aku percaya kn kau , aku sentiasa positif terhadap kau , biar pun ada kdg-2 ade perkara jd depan mata , aku sentiasa berfikir positif untuk kau , kalau boleh aku mahu jauh-2 kn fikir negatif tentang kau , biarlahh :) , asal kan hati aku kuad kata kn , kau bukan mcm ni ! yes ! kau mmg bukan mcm tu ! cuma manusia berubah kerana manusia ! itu yang membimbang kan aku sejak kau pulang ke johor dan akn moving ke kuantan , myb nextwik :'( , so makin jauh aku dgn ko . takpe jauh dekat bkn penentu segalanya , asal kn kepercayaan itu ada , semuanya santai ! tp santai-2 aku , aku maseh tetap bimbang tentang mu , aku risau kan satu perubahan yang akn belaku pd dirimu , dgn jujur , buat masa ni aku belum ready nk lepas kn kau , kerana hati ni kuat mencintai mu , seteguh batu konkrit :) . aku sentiasa menanti mu , aku harap kan pd kau , jgn la berubah , kerana ku takut kau hilang :'( . FULLSTOP :)

p/s : Ya Allah , teguh kan hati ni supaya kepercayaan aku pd nya tidak akn hilang , aku memohon hati nya jugak KAU lindungi , Andai nya satu hari nanti dea bukan jodoh ku , aku redha qadak dan qadar . aku tahu setiap kerja MU , ada hikmah , terima kasih ya allah , KAU temukan aku dgn seseorang yang hebat dan sgt memahami aku , dan boleh kawal aku , aku berharap dea adalah yang TERAKHIR . aku bersyukur YA ALLAH , terima kasih ya allah :')


0 kumenkumen: