BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday 7 May 2011

sahabat ( iloveyou )

sahabat selamanya :)

selama 5 bulan aku tak jumpa mereka ini . pehh , jgn cakap la , rindu la bodoh :) , tanya lagi ka ?? puteri-2 sy ni yang dapat jumpa cuma nurimanina (eman), sitinurhidayah (adek), nurul najwa (pitcher), arina rosli(gaga), syadiyah (blushing), sitihashima ( cegu zaimiah), uminazirah ( pd mari ) :) .
okyy , dari starting cerita : 1st wawa text ak , dea ckp dea da gerak , pehh , excited aku siap cepat-2 , haihh , siap desak cab lg pick up aku dgn segera :) , aku amek ktm dan monorail utk menuju ke TIME SQUARE . sampai sana , aku txt wawa : 
aku: wawa , kat mana ?
wawa: da sampai da. ko kat mana ?
aku: aku kat 1floor. baru sampai . ko ?
wawa: aku dpn mcd niy , dgn dak2 ni .
aku:kat mana ? kat ats yea?
wawa: mna ada , mcd kat bwh , kfc yang kat atas .
aku : mana ada laa, mcd yg kat atas , kfc kat bwh (aku da buntu)
wawa : tak laa ngekk , kat bawahh , cbe ko turun .

aku pun turun , dan tanya pak guard , dea pun bnggang ckp kat bwh ni . naseb ade aunt ni , dea ckp bwh ni mana ada mcd gan  ktm , monorail jee.
aku rasa mcm nk bunuh je pak guard ni :( penad laa banggang :(
then aku call wawa .

perbualan aku dan wawa : mana wa , takda unn , wawa said . ada laa , aku taknampak ko pun , aku pulak , ko nikat mana ? ts ke pavi ? wawa : ape ko merepek ni , kat kl sentral laa ,.

damn ! aku engat kn dea da sampai ts , aku punya excited tgu kat ts . aihh :(
bantai kene gelak jee.then wawa call balek :

ngek , syady da smpai . aku pun , haa bg num syady ! 

akhirnya aku dpt gak jumpa owg yg pertama , iaitu , anak sutan ;) 
happy nya , aku peluk dan cium syady :) , then tgu wawa dan diorangg , mak aihh , siti mulamula nk gebang aku yang dlm monorail . engat aku bodo , bunyi mono rail unn aku tak denga . HAHAHA ;)
then da kumpul , jumpa semua . aihhhh , rindu nyeeeeeeeee ;)

d pendek kan cerita , ( sebab aku tengah pening ni )
kami g mkn , puas kene KENCING gan gaga . cr FC tgkat 4. mana ada , uhh , hahah;) , last2 mkn gak kat STATION KOPITIAM , sbb kn lama tak jumpa , kami jadikan tmpt itu da mcm kat TERMINAL SEREMBAN :) , bising gle , well , bapak kami punya ts ni . hahahah . 

tiba-2 , datang fuad . aku da gelisahh . alamak :( . beberapa minit kemudian dtg lak , SOLEY-2 , hahah , future boifie's adek ;) . hahahah . banggang sikid soley ni . gilo gamba . hahahah . nak kenal ta sape soley-2 ni ? ini haaaa ...
 
soleysoley~~~
comell kan mereka :)

terima kasih sahabat :) , sbb kan aku ni nk sgt karoeke , doang sanggup ulang alik ts-bb-sw sematamata cr aku nye box . ckp je , mna bilik aku tak serbu , semua nya happy hour , mcm *&^%$$ . then jumpa ktv , da cantek da murah , tbe-2 , bawah umur ! alamak , mcm tuttttttt :(

dgn pasrah aku memilih main boling , sbb cosmo park , siti umi , erin mabuk sikid . uweeek !
hahaha :) , tang boling ni mmg takleh blahh .


juara boling :) ( buweekk , pose jee lebeh , act ! )
ini kami , mintak tolong ini amoi indon tangkap kan ini gambo pun .. hahahah ;)

ini jugak ma , trimass ya buk :) 

we are the rawwwkkkk ! 

gamba yang agk mengada ann ?

aihh , lama nya spent time gan doang . pecah perut , pecah otak pecah semua , semuanya ade . makna tak nye , lama tak jumpa :) rindu punya pasal umi dari PORT DICKSON sanggup turun . ape kess???

haihh , waktu kat boling , klaka sikid .kami main 2 game .haihh , penad laa , lama tak main :(
mula-2 main , umi "tak reti main laa .. ) sekali tgk , juara kumpulan :)
wawa pulak "main jee ) sekali dea main mcm lontar bola softball , heyy wawa ni bkn field laa , heheheeh , cumil :) , aku pulak , gelak kn owg jee .. weeee. last-2 ke laut gak :) 

second game , tak puas hati dgn nama yang d beri , kami tukar , mana tau ada onggg .
so , wawa tukar nama : dip , erin : DUGONG , umie : MANJA . dan aku kesian , mcm bangek , doang buli aku suh letak nye nama : WAK JONGG ,hahahaha , 

main punya main , dugang tukar owg , sudah nmpk keletihan . shima take over , hhahah , dgn nama dugong shima dgn semangat menjadi pemain yang pro . hahaha dpt juara tu . strike jee . haihhh , 
aku ni main je lebehh , hahahahahaha ;) , haramm kelaut semua ..
(aku da mula penad )
kumpulan siti soleyy menang , kumpln aku , shima . 

then jam da menunjuk kan 430ptg . haaaa , mesti balik nii , da lewat :( 
on the way ba;lek , semoat lagi 
eman mara , hahah , sebab lambat sampai :)

kami d bawah kl sentral .

melintas  ..... :)

meseg hubby : otw balik , an shaz ?
hehehe , im fall in love <3
umi bajet jee ouhh , hahaha ;)

  sampai kat kl sentral , kami berpisah sbb aku dgn erin naek ktm hala ke rawang , dan yang lain hala seremban ;) , hahahaha , ( act , wakTu ni nk nangis daa , sbb rindu sgt , kalau boleh aku taknak berpisah , sbb aku rindu mereka , aihhh , aku nk duk asrama balek , bpk aku syg gle doang :( tuhan jee tahu . naseb ade erin , kalau ta aku da menangiss da :( :'( )
aku dgn erin kat ktm :) , ada cerita d dlm ktm .

hahaha , sebenar nya erin waktu nk muntah daa , sbb bau keling , uhahahah . padan muka kao biyy :), acah-2 je snap pgg mulut , sbb keling tu da pandai-2 da . hahahahahah . cam cibai .;), alahaii .. aku kompom erin teringat2 lagi bau keling tuu , HAHAH ;)

sesudah itu , kami berpisah , yang pasti ke seremban da SARDIN , siann umie :( . emm , aku gan erin suda semesti nya sardin sbb kalau nk hala rawang ni mmg mcm sial gak , adoii , owg ramai gle . 

p/s : sahabat , walau jauh pun kite , owg tak penah lupa kn kenangan kte bersama , owg terlalu syg awk semua , aihh , kepada dip @ ra ,dan zue , LATer , kte kua la ramai-2 aw? ILOVEYOU SAHABAT :) :(


SAYA CINTA SAHABAT SAYA , ILOVEYOU :(

0 kumenkumen: