BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday 21 January 2012

2012 , bermula langkah baru.

rasa nye da lama sangat da tak menaip kat belog ni .
everything was change . YES ! memang . segalanya nye berubah , selepas aku di gelar seorang pelajar sejak 7bulan lalu . alhamdulillah , segala nya is okeh :) . kenapa aku terpanggil untuk menaip kembali ? ini kerana satu hamba allah yang suka sangat membaca belog aku minta kembali aktif di belog . :') . thanks awak . aku pun tak tahu laa ape yg ade dalam ni , setahu aku semua ni adalah kehidupan aku , dan mungkin die suka stalker setiap pengerakan hidup aku . thanks fr supported :) .

2012 . my new resolution , hopes , dreams , and goal :) .

  • aku harap aku di kurnia kan kesihatan yang baik , badan yg sihat minda yg sihat dan berakal .
  • impian aku , aku ingin menjadi seorang pakar kesihatan di masa akan datang , tujuan aku hanya satu . kerana seorang insan yang aku sangat sayangi , iaitu adik ku :'). di sebab kan penyakit die sehingga kini tiada penawar membuad kan aku nekad menjadi seseorang yang maseh dapat membantu die , aku nak jadi seseorang yang penting utk die selepas ibu ku . moga-2 aku dapat mencari cure untuk die sebelum ibu dan aku pergi sebelum die . aku nekad . 
  • 2012 ni , membuad kan aku jadi lebih bersemangat untuk hidup . azam aku untuk tahun , aku nak laku kan ape aku nak laku kan . no matter how hard pun , kalau itu aku mahu , aku tetap akan buad . so far ni , alhamdulillah semua nya bejalan dengan lancar :) , yang penting , aku nak jd pelajar cemerlang di masa akan datang . amin :)
#keadaan yang lepas bukan bermaksud akan mematah kan semangat seseorang , malah akan menaik kan lagi semangat seseorang bila ia terjatuh . chayokk !

0 kumenkumen: