BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday 22 January 2012

old to new :)

naik new year semua nye baru .
aihh . konon-2,
dulu is dulu,
baru is baru . 
hehehe .
dr rambut yg aku bela sampai ke pinggul di potong paras dagu je.
mcm-2 laa .
perangai aku berubah .
pemboros -> penjimat
pemarah -> peyejuk
pendiet -> peselera
( rosak bahasa kang . ade jap agy aku kene gam )

tengok sendiri jelaa mcm ne aku . 


zaman-2 rambut panjang.

zaman-2 sekarang :) 

aku berubah segalanya , kerana aku ingin semangat baru.
semangat yang boleh membimbing aku ,
memberi aku semangat tuk hidup .
semangat aku belaja .
( walaupun aku study bertutup )
banyak laa .
yang penting , nafas baru :)

#tiada siapa yang dapat mengubahkan diri kite , selain diri kite . nak taknak , semua nya atas tangan sendiri . bukan orang lain yang menentu kan corak langkah hidup kite :)




0 kumenkumen: