BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday 7 February 2012

miss independent :)

aku mula sedar yang mana satu kaca dan mutiara :'(
walaupun aku merelakan kau dengan perempuan lain tak bermaksud aku tiada perasaan 
yup , perasaan cemburu .
aku bertahan dr mengalir air mata bile aku nampak banyak nye perempuan kau skg :( .
aku da mula mencari ketenangan dengan shopping sorang-2 kadang-2 dengan gadis-2 ku :)
muvie sorang-2 . so far ni , cara yg aku guna ni sgt-2 membantu aku ketika aku sedang jatuhh :)
 aku mula terpikir tuk shopping buku dekat MPH MIDVALLEY semalam .
 wow ! kemain mahal lagi kau buku-2 aku nak beli ni :(
aku beli buku exercise jepp , sebab aku malas nak baca :'(
ni laa buku-2 nye,
ade sebab kenapa aku pilih buku ni :D

buku anatomy ni boleh men kaler-2 . excited lak aku ! hahaha .
kalau microb jawab soal jawab jep . mcm budak-2 dulu . A,B.C


buku ni best nye , aku boleh main 3D .
hahahha . download software die , letak je buku ni depan lappy (kene ade webcam)
then , hala 45 degree kat depan lappy ,
nanti 3D laa gamba-2 tu . 
fuhhhhhh  !
bersemangat aku nak main benda-2 ni 
kene lak PEMALAS mcm aku -.-''''
semua nye total 200rm voucer + note 60rm :)
DONE !


tengah jalan sorang-2 tetiba sepet call (kawan aku dari kecik).. ?
muhammad faiz hasni :)
die tanya aku kat mana .
aku kata aku kat mid , nak balik daa .
( baru kelua dr MPH menuju KTM )
then , die suh aku stay BR jap
alasan die , die ade suh kawan die jumpa aku jap nak anta pesanan ,
aku tunggu punya lama , da aku mula bergerak ke tandas .
kebetulan nak ke BR balik ,
sepet call . die cakap kawan die kata kat die aku takde kat BR .
( sedangkan kawan die pun tak kenal aku )
then ,
sambil on call and otw ke BR ,
aku nampak sepet ! 
hahahahah .
alasan die nak surprise kan aku .
last-2 aku yang surprise kan die .
bonggok betul ! -.-'''
lama gile tak jumpaa , da 2bulan since die belaja poli shah alam .
kami da jarang spend time bersama :(
RINDU mak oii :')
tapi , aku jumpa kejap jee , 
sbb aku kejar kan ktm ,
last-2 owg ramai sangat .
then ,
faiz kata takpe laa , die anta aku .
aku malas nak susah kan die , suh anta kl sentral jee .
sbb aku nak serang kedai topup ,
topup aku dr tadi tak masuk-2 :'(
kebetulan die anta , sempat lagi bergamba :)
ni haaaa !
sepet oh sepet .
da 12tahun kawan .
maseng-2 membesar bersama since tadika lg :)
shoooo haaapppyyyy :'D
he make my day :')
shooo sweeetttt !

#berdoa lahh untuk kebaikan bukan nye keburukan , ape da terjadi biar lah ia pergi . semoga die happy dengan permainan hidup die . 

0 kumenkumen: