BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, 12 February 2012

hostel :)

assalamualaikum guys <3

alhamdulillah , kehidupan aku berubah since di sini .
hostel .
since form 4 and 5 pun hostel jugak ,
tp aku maseh dlm alam perseekolahan 
sejak bergelar pelajar universiti ,
aku mula belajar dari bawah .
alhamdulillah , 
i did it !

aku tiada siapa-2 di kelilingi aku ,
yang ade kakak , keluarga dan kawan-2
so far alhamdulillah ,
aku maseh mampu berdikari ,
susah senang ku ,
aku tempuh sorang-2 .


bile usia aku semakin meningkat ,
banyak lg benda aku belum tahu .
dekat asrama,
mcm-2 owg aku jumpa .
dan sgt-2 bersyukur ,
budak-2 kelas aku ,
adalah manusia yg hebat-2 dan style-2 .

ku sangka kan , 
aku akn terpinggir dr sini ,
alhamdulillah ,
sahabat-2 yg aku kenali .
cukup memahami sesama kami .
kami sentiasa bersama untum siap kn h/w ,
hang out together even pergi Metro Kajang je .
AHAHAH .

budak hostel ku ,
gemar menyanyi ,
gemar bersukan 
gemar bahan owg 
to niena amalina , alyaa suraya , azrul izad and belle ull .
memang asek kene jee .
sabar k sayang-2 aku :)

bile malam ,
tiada activity ,
kami akan adakan activity sendiri ,
bermain basketball.
( bukan basket daa , semua jenis mainan dalam satu bola . )
kalau hari minggu ,
masak-2 ,
menonton tv 
( thankss UNA , pinjam kn handphone )
keluar .
tak pun siap kan h/w
nanti kakak farina kite biseng .
hehehehe . thanks sygg .

kami suka buad kerje tak di sangka ,
bilik sebelah sebelah atas bawah jee ,
tp dtg gile .
webcam bersama pun jadi laaa .
hilang kan streess . 
DAMN !

banyak lg kesah ingin di kongsi kan ,
tp tak larat nak menaip . 
:'( .

btw friends ,
i proud w/ you all .
to my housemate , 
bestties,
classmate ,
I LOVE YOU ALL ! 
really !
thanks to be my best ever friends, all :)

......................................................................................................




































0 kumenkumen: