BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, 17 July 2012

seminggu + seminggu = tak sanggup weh :(

bismillah , assalamualaikum .

Ya Allah ,
aku tahu setiap dugaan yg kau turun kan pada aku ,
aku perlu redha dan bersyukur .
kerna aku tahu ,
setiap sakit yg mendatangi aku ,
menunjukkan Kau masih syg pada ku :')
alhamdulillah .
Kau masih beri peluang kepada ku ,
bersujud pada Mu ,
walaupun kadang-2 aku sering leka :'(
aku bersyukur ,
kau sentiasa beri petanda yg Kau sentiasa mengingati
hamba-Mu yg lupa akan Kau .
aku sedar , setiap sakit yg datang 
adalah untuk menghapuskan dosa-2 kecil .
Terima kasih Ya Allah ,
aku masih di beri peluang :')

last two weeks , 
aku demam teruk lepas balik dr sunway .
then ,
da jumpa doctor , 
die da bagi pun ubat-2 yg patut .
tekak aku pun bukan main hebat serak nye .
sampai kan pegeras hati jantung berusaha beli mcm-2 utk elok kan balik suara aku .

da rs mcm elok demam ,
dtg pulak satu dugaan aku ,
aku kene gastrik angin
mencanah aku kene seminggu lebih .
aku lg rela demam dr kene benda ni .
tp nak buat mcm ni ,
ni kan salah satu hapuskan dosa-2 kecil aku .
aku redha .

firstly , aku tak boleh nak makan sgt benda-2 minyak ,
nampak ke , makan ke ,
aku confirm muntah balik .
tekak nak makan benda yg aku nak jee .
jangan la bg benda aku taknak . 
confirm tak usik .
sampai kan si jantung hati , beli kan Mekdi .
hahaha . sian nyyeee ,
btw , thanks so much :*
makan memang makan ,
tp berpada ,
then esok tu pun sama ,
pagi-2 aku da muntah gas ,
berbuih-2 mulut aku :'(
si jantung puas laa , cuba paksa aku makan 
tak boleh juga .
boleh bantai nak muntah jee ,.
sakit perut , ya allah ya rahim ,
sakit sgt !
die paksa aku pergi subway !
die paksa aku beli !
nak taknak beli juga , sedap kan hati die .
makan ,
tak lama tu sama je .
buweeeekkkk !
kan aku da kata aku tak boleh ,.
bila kak tina da balik uma ,
die buat kan aku bubur , 
sama je jugak .
muntah teruk .
gas ni betul-2 mengancam aku !
aku tekad , 
aku paksa ekzuan farhan bawak aku pergi klinik ,
haaaa , sekali kau !
kene inject buntot !
awwwww !

but now , feel better than before :) ,
alhamdulillah ,
yang penting ,
kekasih sy tidak jemu-2 memastikan sy dalam keadaan sihat sejahtera .






ni jelaa semua-2 ni yang mampu makan dan mampu muntah balik :'(


*damn . seriousely , kau comel bila kau risau ekzuan . ily <3 8months together :)

0 kumenkumen: