BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday 8 July 2012

STARVING :(

bismillah , assalamualaikum .
 pagi-2 lagi perut ni da menyanyi minta di isi ,
puas aku duk text sape-2 ajak kelua .
patut nye keluar dengan kakak aku ,
then anak die boleh tido .
last-2 jadi nye , date kami TER cancel akibat anak nye :'(

da laa starving , bosan .
da ready nak siap-2 keluar .
sekali jd mcm ni , aku menopong jelaaa .
hahahaha .

dalam kepala aku , nampak mekdi dengan meatball jee .
ohhhhh ! STARVING WEH !
hanya mampu menatap pic-2 yang ade dalam fhone aku jee,


time ni makan dengan cousin and aunty saya :)


yang ni pulop , dengan kawan-2 U ! damn STARVING !

tengah-2 syok layan perut ni main gegedang , tetiba aku di tagging gamba MAKANAN !
aduhhhh ! mcm tahu je alang tengah LAPAR !

ni gambar yg di tagging td .


minta post boleh tak kak? heheheheh


makin kuat laa gegedang yang ade dalam perut aku .
gedigedanggedunggg .
aduihh , bape kali replay daaa :( ,
sesungguh nye , aku malas nak turun beli barang nak masak ,
sebab aku starving benda lain .
uhaaaaaaaaaaaa :'(

#makin kuat perut ni aku dengar bunyi . hahahahaha . >.<

0 kumenkumen: