BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday 7 July 2012

HADIAH DOA UNTUK ARIFF AIMAN

bismillah , assalamualaikum .
hari ni , sesiapa mengenali ARIFF AIMAN semua nye sudah tahu
akan ketiadaannya di alam bumi ini .
die meninggal pada 9.30am .
aku dapat tahu dr sahabat aku , mohd hafizi .
thanks , die banyak bg info .
arwah meninggal akibat excident di belah utara ,
lokasi aku tak berapa tahu di mana .
banyak info dapat tahu dr piji ,
semalam kejadian berlaku .
terus die bbm kata die otw pergi tengok aiman ,
aiman excident .
memang mengejutkan aku ,

kali ni aku ingin mengisah kan tentang seseorang sahabt yg penting buat aku.
walaupun hampir 7tahun kami tak ketemu ,
tp masing-2 masih mengingati masing-2 .
kami menjadi rapat sejak darjah 5. 
kejadian bermula sejak sahabat aku seorang ni bergaduh dengan die .
yang aku ingat hanya ade 4orang kawan kami bersama .
bun, umair , awin dan aku .
kami ni selalu gaduh dan berkawan .

setelah tujuh tahun masing-2 tak berjumpa ,
arwah ade juga ajak jumpa balik untuk 5jujur ( skola rendah)
tp aku lupa sape yg sekelas aku .
yang aku ingat empat orang tu jelaa

last conversation aku dengan aiman :




dari hari tu sampai die nak pergi ,
aku masih belum sempat berjumpa dengan die .
lama nyee .
dan aku terkilan ,
tak sangka die pergi seawal ini .
tak boleh nak salah kan sape-2 .
da ni memang takdir yg tertulis .
kite yg masih hidup ni ,
berdoa kan je laa untuk die agar die selamat di alam sana ,
semoga roh nye di cucuri rahmat ,

kalau lah die ade lg , aku nak bgth die ,
'aiman , aku tak sombong dengan kau , 
cume aku sibuk :(
aku bukan taknak jumpa kau ,
tp aku susah nak ade masa :(
aku bukan taknak reply bbm kau ,
tp aku tak sempat buat semua tu .
bila da lewat sikit , aku mula lupa nak replying kau .
aiman , maaf kan segala silap aku .
aku bukan taknak tp aku terlewat :'(
maaf kan segala salah silap aku terhadap kau .
walaupun kite da lama terpisah ,
aku tak lupa kau as kawan baik sejak kecik :'(
pergi lah kau damai di sana ,
kami semua warga kota damansara ,
kawan-2 kite 
sentiasa mendoa kan untuk kau .
tidur dengan nyenyak yea aiman ? :'(


tapi semua da terlambat :'( ,
ape aku mampu ,
aku sedekah al-fatihah untuk die .

#kawan-2 yang membaca blog ni , mari lah kite bersama-2 sedekah kan al-fatihah untuk kawan sy ,
ARIFF AIMAN , OCT/1993 - 7/7/2012 . AL-FATIHAH .

0 kumenkumen: