BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Friday 6 July 2012

PENGAJARAN

bismillah , assalamualaikum,

kehidupan aku yang lepas banyak mengajar aku untuk 
kuat di masa hadapan .
kesilapan itu semua mengajar aku erti hidup .
mengajar aku berdiri atas tapak kaki aku sendiri tanpa bantuan lain,

alhamdulillah ,
aku berjaya laku kan .
aku berjaya buktikan .

orang yang mengenali kite sejak dulu akan pasti mengenal kite seperti dulu ,
tp kehidupan ni ,
manusia akan satu hari berubah juga ,
sama ada baik ataupun buruk.
itu kite sendiri corak kan :) 

dalam setiap kehidupan manusia ,
kite sentiasa mahu kan terbaik dalam hidup sendiri
akal kene pandai berfikir untuk masa hadapan kite ,
jangan terlalu mendengar kata hati ,
bawa mati.
guna kan lah anggota kite yg pintar-2 untuk saling menghubungi
agar kite dapat temui satu kepuasan :)

tak mudah untuk seseorang berdiri seorang diri,
tanpa keluarga ,
yang penting dalam hati kene tanam kan sifat
tabah, sabar, bersungguh-2, semangat ! , yakin 
berdikari dan bersyukur kepada Allah .
kerana memberi dugaan kpd kite untuk kesedaran kite :)

#aku bukan lah sekuat mana , tp aku cuba semampu aku untuk berdikari sendiri tanpa keluarga. :) ,

0 kumenkumen: